Hollister

I detta inlägg tänkte jag berätta vad jag tycker om Hollister :)
jag tyckte det var kul att affärn kom till Sverige, jag börja handla där för ett år sedan, sen blev det fullt på hollister när man var där, vissa dagar behövde man knappt gå för man åkte som i en ström inne i affären xD
nu tycker jag ärligt talat det har blivit ut tjatat  med att gå runt med den där fågeln på kläderna eftersom så många har hollister.. vissa saker kan man köpa mycket billigare på andra butiker bara att man inte har en fågel på plagget.
jag menar verkligen inte illa med hollister, jag handlar mycket där men nu vet ni vad jag tycker! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är med på din Giveaway!
Den är grym och de är du med!☆

2013-04-29 @ 15:52:59
URL: http://josefineard.blogg.se
Postat av: Olivia

Är ochså med på din gieway du har världens bästa blogg har gjort allt man ska...!!!!!!!'

2013-05-09 @ 10:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0