Varför ingen bloggning?

Jag har inte bloggar på grund av att jag brutit armen, i onsdags innan min uttagning till cheer tävlings lag är jag, Nova, julia ute på en promenad och i en gunga går min arm rakt av, jag skrek som i helvete! Det samlas en ring och ambulansen kommer och en buckla kommer ut jag fattade att jag brutit armen direkt eftersom jag brutit den förut, jag frågade om någon kunde döda mig minns jag, haha.. Jag kom in på sjukhuset jag fick massor av smärt stillande, dem sa att det kanske blev en operation men jag ville verkligen inte operera men hade inget val. Jag fick sova på sjukhuset och nästa dag fick jag ingen frukost för det var bestämt för att sätta in 4 spikar i armen. Jag sa att jag ville frukost och dem sa att jag inte skulle gå någon frukost jag blev förbannad och sa att jag skulle rymma xD sen fördes jag in på operation och jag sov som en helt vanlig natt.. När jag vakna satt mamma och pappa vid, jag kräktes. Det blev en natt till och fick sen äntligen Åke hem. Men sen var det de här med handen, när doktorn operera kom en nerv i kläm och jag kunde inte röra handen eller känna något.. Tränar den Mycket! I slutet av sommaren kommer det bli bra igen :) jag missar mycket i sommar, ex. Cheerleding lägret :( kan inte fatta detta! Min arm är på bild där nere!


Kommentarer
Postat av: Tea❤

Stackare:(

2013-05-25 @ 11:03:57
URL: http://www.teaslifee.blogg.se
Postat av: Sagasmamma.

Hej ''ModeAmmie''.
Saga är väldigt frustrerad, eftersom att du inte har avslutat din giveway.
AVSLUTA NU!

2013-05-25 @ 16:34:02
Postat av: Saga

AVSLUTA DIN GIVEWAY DIN IDI*T

2013-06-01 @ 09:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0